Правила возврата и возмещения

Повернення товару належної якості:
1. Покупець має право обміняти Товар належної якості на аналогічний у продавця в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням за наступними умовами:

А) товар для обміну Продавцю надано протягом не більше чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі;

Б) товар може бути замінений якщо він жодного разу не був в експлуатації, не містить сліди використання і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики,плівки, не порушено цілісність пакування як самого товару, так і комплектуючих до нього;

В) товар не містить подряпин, сколів, потертості, повністю справний;

Г) збережена повна комплектність проданого товару;

Ґ) товар може бути замінений при пред’явленні Покупцем розрахункового документа, виданого Покупцю разом з проданим Товаром.

1.1. Вимоги п.1. не поширюються на товари, які у відповідності до Додатку №3 до Постанови Кабінету Мінстрів України від 19.03.94 №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», віднесені до Переліку товарів, належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)

1.2. У разі, якщо Товар не відповідає умовам визначеним пп. А) – Ґ) п. 7.1., Продавець має право відмовити в обміні Товару.

1.3. Транспортні витрати на доставку Товару при обміні  за п. 7.1. покладаються на Покупця.

1.4. При обміні товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну.

1.5. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

 

2. Порядок прийому товару Покупцем 
2.1. При отриманні Товару на складі перевізника, від кур’єра або Продавця, Покупець зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності. 

2.2. У випадку наявності хоча б одного з перерахованих в п.2.1. Договору недоліків, Покупець зобов’язаний зафіксувати його у складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та співробітником перевізника або Продавця. Протягом 1 (одного) дня з моменту підписання Акту Покупець зобов’язаний повідомити менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення замовлення на Товар) про виявлені недоліки та домовитися про заміну Товару.

2.3. Сторони погодили, що у випадку недотримання обов’язкових вимог вказаної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та у повній комплектності.

2.4. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку (строку придатності) істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (Продавця), або фальсифікації Товару, підтвердженої висновком експертизи, Покупець, в порядку та у строки, встановлені гарантійними зобов’язаннями виробника Товару, з врахуванням умов Договору-оферти має право за своїм вибором вимагати від Продавця:

2.4.1. розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми;

2.4.2. заміни товару на такий же Товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця.

2.5. У такому випадку, при підтвердженні Продавцем істотних недоліків Товару та при волевиявленні Покупця, сплачені грошові кошти підлягають поверненню останньому на вказані ним реквізити протягом 7 (семи) календарних днів з повернення Товару.

2.6. У випадках заміни неякісного Товару оплата послуг перевізника здійснюється коштом Продавця.

2.7. У будь-якому випадку повернення Товару повинно відбуватися в оригінальній упаковці, в якій надійшов Товар, із збереженням товарного вигляду і споживчих якостей товару.

2.8. Всі неврегульовані в цьому Договорі-оферті питання, пов’язані з порядком, умовами гарантійного ремонту або заміни Товару при виявленні недоліків протягом строку гарантії (придатності), регулюються у відповідності до гарантійних зобов’язань, визначених виробником відповідного Товару, а у випадку невстановлення виробником таких гарантійних зобов’язань – у відповідності до чинного законодавства України.

 

Отзывы о магазине
Світлана
| 18.03.2024 |
( тема: Жилет синій )

Дякую

Олена
| 14.03.2024 |
( тема: Куртка )

Дякую за вашу працю, швидко оформили та відправили замовлення.

ІННА
| 14.03.2024 |

Доброго дня. Замовляла в вашому магазині вперше, жіночі текстильні кросівки,розмі р підійшов,мені подобаються.Ду же дякую,буду замовляти у вас.

Валентина
| 13.03.2024 |
( тема: Жіночий жилет )

Дякую магазину. Замовляла жилет жіночий, все підійшло, покупкою задоволена. Окремо дяка за швидку обробку замовлення. Рекомендую: якісний товар + швидко доставили товар.

Олена
| 13.03.2024 |
( тема: Жіноча чорно-беже... )

Доброго дня! Замовлення зробила вперше. Товар підійшов, кофта гарного фасону, сподобалася, дякую фаххівцям інтернет-магаз ину OLLA, за швидке та якіснне обслуговування .